onsdag 16 maj 2012

Underbart

Något som inte är roligt är att plugga inne i fint väder.. tack och lov har jag en underbar balkong!
Bikini och makroplugg grymt bra kombination kände genast att det blev en bra dag!

sedan kom hjärtat hem! Så vi lagade hans favorit fisk (recept kommer snart) då han tydligen inte ätit något de senaste dagarna, men han åt som vanligt och glad var han. Vi åt ute på balkongen i det vackra vädret efter tog vi oss en cykeltur till parken där vi lekte ett tag innan vi åkte och handlade till lite kvällsmys.

Sedan hemma hade vi främmande av Lillens momma och morfar så hallon och blåbärs smoothie till kvällsfika passade perfekt. 
En kopp hamnade på min vita vardagsrums matta, den gick att rädda spolade av den i badkaret ska ta högtryckstvätten och skrubba sedan...

Behöver jag säga att han somnade gott i sängen.

Så lycklig att han är hemma!

4 kommentarer:

  1. Så han fick vara i parken två gånger igår då. :)
    Vi träffade honom när jag var där med Alva.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var så fint ute, och skulle köpa blåbär och sådant, och leka var ett måste när han varit borta så länge... :-)

      Radera
  2. Thank you. Blev riktigt nöjd :)

    OH ja, Step up har jag sett. Och inte bara en gång :) Visste du att dom är gifta nu, Channing Tatum och tjejen han spelar mot i filmen. Lyckost! :)

    Absolut att vi ska dricka vin på din balkong också, aldrig helt fel med sjöutsikt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi syns snart regelbundet också.. har du semester i sommar?

      Radera