tisdag 1 maj 2012

beställning

Min älskade gulliplupp är inte så förtjust i kläder, men är det något fordon på så är det inget problem att få på honom...

för ett tag sedan la jag en beställning på H&M där jag bestälde ett par vita fake convers, i strl 25, (vi ska matcha vet ni) lite för stora så tänkte beställa ett till par i en annan stil då hjärtat inte ville ha dem på sig... 

men tydligen tänkte mammor och pappor som jag när deras barn gillar bilar och i detta fall blixten mcqueen... alla som sett filmen, Bilar.. så själv klar han de ta slut, men då man har en liggande beställning så kan man ändra den under tiden vilket är toppen..

Men som tur är  www.hm.com får in fler av sina producter! så i juni kommer hjärtats skor, perfect till sommar dagis! Han kommer bli så glad, nu blir bara problemet att få på honom dom vita när vi ska på stan... Kan bara tänka mig hur bruna dessa kommer att vara i slutet av veckan, då leka i sand är super roligt!

Ett till plus fick 25% på valfri vara, kan inte komma mer lägligt då man redan bestämt vad man ska ha..

1 kommentar:

  1. Men äre du! =)
    Kul att du skaffat en blogg!

    Jovisst är det grymt smart marknadsföring! Men att lägga upp bilder på deras hemsida samt skriva ett par rader i bloggen är värt besväret för ett par hundralappar, speciellt när vi ska spendera så mkt slantar där i fortsättningen =)

    SvaraRadera