fredag 11 maj 2012

Älska mig igen



om jag ska gå på den manliga skådespelaren som har huvudrollen 5 poäng..
annars käns den som en kopia av någon gammal film som fick så där med stjärnor..

Men bara för jag är så känslosam av mig, och gillar båda skådelspelarna så får filmen 3 poäng av 5.
men detta är ingen Notebook...

Börjar med en olycka och sedan vaknar hon upp på sjukhuset och minns inte de senaste 5 åren som gått..  och hon kan inte förstå varför hon inte har kontakt med sin familj och varför hon är konstnär och inte den advokat som hon studerade till. Samt att hon inte är gift med den man som hon var förlovad med....

ingen bio film, kan ses hemma i soffan..

Ni får gärna lämna film tips..

2 kommentarer:

  1. We Bought a Zoo. Contagion =)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att du har en blogg. Den ska jag börja läsa ;)
    JAA, verkligen på tiden att heltäckningsmattan åkte. Den var inte fräsch om jag säger sååå :)
    Tack för tipset. Ska kika på ÖoB imorrn!
    Ska lägga upp bilder då allt är klart :)

    Tycker Älska mig igen var jätte bra. Men det kanske beror på att jag har en liten crush på Channing Tatum :)
    Antar att du sett Dear John och The Last Song ? Annars kan jag tipsa om dom :)

    SvaraRadera