onsdag 4 februari 2015

whoo ooh

Ja nu ska mina stress- och plugg-kilon bort.. det är det jobbiga av resultatet
bild hämtad från http://mammatingeling.blogg.se/2008/september/
Måste ge en stor eloge till min lärare i Arbetsrätt! inte ens tre veckor för att ha rättat alla tentor. 
Gick in och kollade bara för att jag redan hade loggat in (vissa sidor har man bara tillgång till som medlem eller via skolan) och jaja men Arbetsrätt check.

Tur var väll de för hade känns surt om jag inte klarat den då jag kände redan på tentan 
"ääh nu räcker de det här är lätt godkänt"
och gick när det var 2½timma kvar vilket aldrig hänt mig tidigare. Så där ser man den mest hektiska perioden med 100% och 75% jobb med en fyraåring och en "fritid" gick vägen. Dock gör jag helst inte om det igen för det var inte så roligt ALLS! Nu i efterhand är de så grymt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar