lördag 14 februari 2015

Vinst på fredag den trettonde

jag är vinner praktiskt taget aldrig därför köper jag sällan lotter så pass sällan att det var nog 4årsedan jag köpt en lott.
Fredag den trettonde kom det upp en tävling på www.facebook.com en sida som ni kanske har hört talas om (hahah) man skulle gilla Coop forums sida samt besvara en fråga och ge en alla Hjärtansdag hälsning till någon. Priset var en pulsklocka med pulsband samt choklad och en present att ge till den man önskade en trevlig alla hjärtansdag. Jag kände det här vill jag verkligen ha! Jag som titt som tätt kollar efter en sådan klocka med gps och alla dessa funktioner. Men tycker att 1700kr som denna klocka kostar är lite för saftigt. Så jag testade...

...Sedan blev jag helt överlycklig då jag VANN!!

Tack Coop Forum Piteå för vinsten

Det var med andra ord en mycket bra "fredag den trettonde". Klocka till mig, rosor till syster som är en klippa i alla väder som även gillar blommor och Chokladen till min systerdotter på fem år som ÄLSKAR choklad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar