söndag 22 februari 2015

Jag slapp inte...

....undan förkylningen denna gång. 
Mycket kan bero på att när sonen var på kalas spenderade jag tiden ut för lättklädd med mitt nya projekt. Vad detta är kommer ni snart få reda på när det är klart med andra ord.

Så idag söndag har det inte skett så mycket.. förutom en snabb shopping till ett annat projekt inom samma tema som sonen är mycket mer delaktig i. Hittade en video som stämmer extremt bra in på mig från Whats Up Moms, se det jag talar på om denna länk. 
Sedan så gillar jag originallåten som man inte längre kan lyssna på Spotify..

Kan säga att jag är uppe för länge och pin:ar saker jag vill göra på Pinterest så det är inte konstigt att jag har en massa projekt på gång.. 

Om bara mitt ont i halsen försvinner snarast...
Bild hämtad från http://dayviews.com/bjorkiz/154949664/

2 kommentarer:

  1. Funderade på varför du missade träningen. Alva ville gå och titta på dig i vanlig ordning. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lär nog missa den nästa helg också :(

      Radera