tisdag 17 februari 2015

out with the old, in with the new

Tiden flyger iväg som man brukar säga.. jag har bott i min lägenhet i över tre år. Hur ofta byter jag gardiner? Förra julen åkte sonens julgardin upp det var allt, Första året orkade jag byte i köket för jul och påsk.. men i mitt vardagsrum har det inte skett.. 
Budget, IKEA gardiner VIVAN
Alla väggar är vita, tvbänken och skåp är vita även mitt bord.. Mattan är utbytt för den var det första året även den vit. Vill ha in färg då jag tycker det är så mycket trevligare. Spanat in på turkost och hittade ett par på Åhléns. Väntade på 20% rabattdagar på textil/hela varuhuset och 6 månader senare kom det! Snabbt var jag in och köpte mina längder.

Tjocka öljettgardiner.
Åhléns gardiner fick även med sig en till turkos kudde och ersätta de rosa som nu har en annan plats i mitt hem.


Krukan är från VILLAGE som inte finns kvar i vår stad.. vi behöver dock en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar