tisdag 18 juni 2013

Underbar helg!

Helgen har varit helt fantastisk!  För bilder så länkar jag till min systers blogg där det står mer av vad vi gjorde 


Nu är hur som helst lägenheten städad (dammsuga är inte min grej vid fint väder...), sonen badad, tvätten tvättad... skönt då helgen kommer två dagar tidigare i år dock jobbar jag söndag.. synd då det innebar att vi inte kan åka bort till någon stuga över midsommar då jag har Hjärtat i år på midsommar så vi får fara om två år... 

Sedan så kommer det in massa getingar att jag blir galen! Katten plockar några som tur är jag slår ut dom med flugsmällan! Är väldigt glad att det följde med mig hem från ica.. och fin är en också Hjärtat valde färg turkos blomma blev det.. 

Hur som helst trevlig midsommar om jag inte hinner skriva ett till inlägg..  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar