lördag 8 juni 2013

Tentor gjorda.. fixar och donar

Nu är mina tentor gjorda! Efter x-antal timmar så är de skrivna och väntar på resultat.. håller tummarna

Så då Hjärtat åkt till in pappa över helgen så har jag tvättat bilen ut och invändigt... + VAXAT!
ack vilket arbete.. nästa år lämnar jag gärna in den..  röd bil det säger juh allt..

Sedan har jag gått igenom min garderob!! rensat så skönt.. har ingen förebild för det var för deprimerande.. har försökt mig på den förr men inte orkat så tryckt in allt igen. haha

hoppas det håller sig iallafall denna sommar :)
Och jag har hela tre garderober för mig själv och en hel stor byrå.. Hjärtat han har också två och en med leksaker..  fördelen med att bo två i en stor trea..

Sedan har jag hunnit en till sak.. men det lägger jag upp imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar