tisdag 14 augusti 2012

Nolia 2012

Nu har Nolia passerat och kommer om två år igen..

Detta år blev det inga stora köp, var nära att jag köpte en säng men tog mitt förnuft till fånga och insåg att det inte är så smart just nu..

Gick med Hjärtat och hans momma och morfar. Snällare barn får man leta efter! Inge gnäll alls! Han satt stilla i vagnen och så provade jag och han sängar, då var han jätte glad!

Han gillar allt med fordon plan, bussar, bilar, skoter, gräsklippare så han hade mycket att titta på, och inge gnäll alls!

Blev lite shoppat..

tre nya kokböcker

små markeringspennor
slipper kanske ha med två pennfack nu till skolan..

Bamse tröja till hjärtat

Prydnads kuddar


plastfilm till min maskin insåg då jag kom hem att jag hade två sedan förra året.


Moped tröja till hjärtat som han ville ha på direkten..

han fick också en ballong och den var super rolig att leka med hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar