söndag 1 juli 2012

Söndag

Idag har vi haft en trevlig dag!
matlusten är tillbaka hos hjärtat och efter tuppluren åkte vi och stor handlade där Pernilla & Oliver väntade, så kom de till oss och barnen lekte super bra!Trots Oliver är ganska precis ett år! Men hjärtat är så bra med mindre barn dagis personalen har sakt det och det stämmer verkligen, och kramas och myst gjorde dom också, värmer i hjärtat!

 Pizza och jordgubbar slank ockå ner, kan inte motstå då det är 20kronor asken! (5st/75kr).

Sedan cyklade vi till momma och morfar som längtat efter hjärtat. Min lugg blev lättare.. kort sakt trevligt och skönt att få prata med momma kändes som ett tag sedan..   

Jag fick bara ett sådant sug att hyra film trots klockan var halv nio,
 så frågade Hugo om han ville åka och hyra film, snacka om fart på benen, så hem och hämta bilen då det började blåsa kallt...

Something borrowd (till mig..)
Romantisk komedi
Handlar om vänskap i mina ögon.
Den man har med vänner och den vänskap man har med den man älskar.. fint!

Såg halva på bussen hem i vintras och velat se den LÄNGE!! konstigt nog så kände jag för att gråta lite till den, romantiker är jag tydligen..  Men gillar den verkligen skulle kunna se den flera gånger.. om jag skulle orka byta skiva i DVD ..
Betyg: för det humör jag är på nu och denna typ av film full pott!! 5/5

Hjärtat skulle självklart också få se en film..  Han valde tro det eller ej, trots jag försökte rikta in honom på toystory herkules...
Trassel:en film som jag gillar! och velat ha ett tag..

Kung Fu Panda: klart favoriten hos hjärtat..

och Tom & Jerry slank också med..
Tänker bjuda på en bild som visar en kille som myser till Kung Fu Panda..

mitt hjärta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar