måndag 30 juli 2012

Slutet på sommar veckan (som vi säger i Pite)

jag fick ett E-pass till PDOL så du ville jag så klart ut ännu mer.. hjärtats momma och morfar skulle komma hem och då han frågat efter dem i en vecka så var det den bästa barnvakten då pappan också skulle ut på området..
Jag jobbade på dagen men det hindrar mig inte från att hinna på loppis, denna gång gjorde jag perfekta fynd!
Kommer bilder en annan gång..

Söndagen var det perfekta vädret för en städ och röj ar dag så Hugo fick åka upp de sista turerna på området och hemma under tiden han sov så passade jag på att göra sånna där tråkiga saker .. rensa avlopp och  skrubba badrummet, sedan fick jag hjälp med att dammsuga och skura då han vaknade.. så idag ska vi se om vi hinner till en återvinnings station.. det vore kort sakt underbart...
Hjärtat fick massa traktorer av morfar och momma som han leker konstant med,.. tuvär så gick en sönder fort, så klart favoriten av de små..  fungerar dock men ingen skopa..
Går i för min sista arbetsvecka önskar att jag  hade kunnat jobba längre men måste göra skolan först..
Tja allt jag hade på hjärtat idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar