söndag 15 juli 2012

Projekt, bord och stolar del 1

I mitt kära kök, står det ett runt bord, med stolar till, detta bord har jag ätit vid tusen tals gånger, skratta och gråtit vid, berättat roliga saker mysiga stunder..ja kort sakt det är bordet som stått i min pappas hus..

de köpte ett nytt bord förra sommaren, men i smyg så sa Bibbi till pappa att dom skulle spara det då jag fullkomligt älskar det.  Jag tyckte att de skulle slipa upp det och måla det istället..
Så jag fick en fin överraskning då jag fick reda på att bordet fanns kvar och var mitt...

Men det är ganska slitet.. är kring 50 år gammalt.. så det syns tydligt vart morgon kaffet tagits..

Så nu har projektet bord/stolar inletts...



1 kommentar:

  1. Det kommer att bli superfint.
    Sätt igång med penseln. :)

    SvaraRadera