måndag 19 januari 2015

Avkoppling



Lavendeldoftande kvällsmys

Jag har efter alla år lärt mig hur jag ska orka slappna av i badet.
För att jag ska känna jag har ro att ligga i badet har jag lärt mig att inte stressa till något "måste" som ska fixas.. så ingen tid att passa hjälper. Inte för varmt för då blir jag dåsig och sedan börjar jag frysa.. inte för mörkt för om jag har ljus tända i badkaret spenderar jag för lång tid på att tänka på att jag måste stiga upp och tända ljusen eller "flytta" dom till något säkert ställe och kunna se något när jag ska duscha. Men ett av de viktigaste en film att titta på.. ibland efter som jag gillar vin och gott vin ska de vara får de även följa med in i dimman, och då menar jag dimman genom massa ånga från mitt badskum. 

Detta fick bli min myskväll och det var efterlängtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar