lördag 2 mars 2013

Dansa!

Jag är så fantastiskt peppad för en riktigt härlig danskväll med ett gäng underbara brudar! Här ska det dansas. Sist vi gick ut var de bra med folk.. men då 20 av de 30 var vårt gäng så räknas inte detta.. eller? Ja skoj hade vi..  Det som är nytt är dess...
Mina nya skor.
När jag såg dom och efter att ha provat dom så var jag tvungen men.. måste erkänna att jag inte köpte dom på direkten utan funderade ut hemma och de var värt de.. så en gäng skor jag inte använt på länge hamnade i förrådet.. som är fullt vid det här laget... så LOPPIS blir det till sommaren med en släpvagn fullt med saker..

1 kommentar:

  1. Det var lika roligt som planerat!
    VI dansade hela kvällen och skrattade gott innan..
    Bra med folk och så har jag en klok vän som fick mig att ta på mig mina "uggs" tur var de för vi bestämde oss för att gå hem.. det gick snö ända upp till sko kanten.. :)

    SvaraRadera