lördag 23 mars 2013

Alla dessa saker...

shopping suget  har startat..

Idag hade jag som plan på att köpa tapeter och tapetsera om i mitt kök och eventuellt i hallen.. (dock grymt lång hall men vill som göra det..) Jag har pratat med vaktmästaren och han sa att det är bara jag gör det då han litar på att det blir bra.. (har tapetserat ett rum redan så han vet hur det ser ut). 

Men då lovade jag hjärtat att vi skulle på barnens hus ojoj.. vad saker jag känner att jag måste köpa.. såg dollar tecken där jag var där.. blev ändå några hundra lappar fattigare enbart på saker som jag behöver.. Imprigmerings spray, en liten leksak som han fick välja själv då.. för sin peng och ordentliga galonvantar nu då våren närmar sig med stadiga steg men tror jag måste byta färg för valde lysgröna.. tanken var det passar.. men hans galonställ har han vuxit ur så måste ragga upp ett likande. Så klart Didrikson, gillar verkligen deras kläder de uppfyller alla mina krav. Ja hur som helst det var också grönt men nu har han marinblå galonbyxor och hans vårjacka är även den blå.. 

Det jag ville ha sakt är tapeterna hade jag noll energi att lägga tid och pengar på efter vi varit in där! Det kanske infinner sig imorgon och jag inte bestämmer mig för att åka till barnens hus och köpa det jag lagt undan.. yajts...

Ni får ha en trevlig fortsatt helg! 

3 kommentarer:

  1. Skriv en prioriteringslista.
    Jag skrev en shoppinglista i början av året. Bra att ha, har betat av tre saker. :)

    SvaraRadera
  2. Vad kostade inpregneringsprayen?

    SvaraRadera
  3. Ja jag tror jag måste göra det...
    det kostade 129kr och är ett spray.. gick hela till overallen men jag sprayade ganska rikligt då jag ville ha det tätt... men den sög åt sig allt ganska fort så antar att den behövde det..

    SvaraRadera