fredag 5 april 2013

Mina nya pärlor

ja jag sa i mitt tidigare inlägg.. shopping sugen..

Och är det något som gör mig glad... så är det så klart SKOR!! så eftersom jag hade svårt att bestämma mig så blev det några stycken.. sedan så köpte jag ett par till easytone då jag nött sönder  mina från förra året i hälen.. så totalt 5 par skor TILL MIG!!! den här månaden!
sedan hade jag tur att de hade rea just då jag shoppade så fick de lite bättre än vad man kan tro.. och så har man juh studentrabatt också... de var bara synd att sandalerna måste nog skickas tillbaka då de är på gränsen till för stora... de två svarta måste få sig lite häl-inlägg då de är lite mjuka och tunga men bättre inlägg som fyller ut skon än klämma in foten i en för liten.. för om ni inte ser det så är klacken på samtliga 14+ cm så tippar på att efter en helkväll på dansgolvet lär nog kännas vid stängning..

Och ni som känner er obekväma med att vara lägre än andra.. tja jag är 175cm och tänkte samma  tidigare för man vill juh inte vara längre än den man är med.. DET kommer jag inte att anpassa mig efter igen, snyggt att vara lång med klackar..
så med det sakt jag har full förståelse för er som inte gillar höga klackar.
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Ja jisses!! Dessa köp-och säljsidor är inte bra för hjärtat!! =) Jag blir fullkomligt tokig på männniskor som tar allt förgivet! Sen om om hå¨ller vänlig ton och jag ändå ska in till stan eller t.ex passera Öjebyn så fixar jag ju det, men när det kommer fram i efterhand att HOPPSAN, jag har ju inget körkort eller HOPPSAN, jag åker inte ändå till Hortlax för ett linne. Gaah! Jag blir irriterad jag med nu! =)

    Och ang. den där puffande kvinnan...Hon ska blockeras! Jisses, puffar man skor man inte fick sålt i April 2012 så blir dom nog alrig sålda. Och fult är allting också. Och dyrt. Lycka till säger jag då bara till henne! ;)

    SvaraRadera