söndag 3 januari 2016

Julafton

Under julen kom mina svärföräldrar upp stannade näsan hela veckan. Det tyckte vi alla var jätte roligt. Min son är så glad över att ha en Bonus farfar att han gick med på att ha fluga men skulle bestämt ha hängslen eftersom att de hade juh "farfar". Vi hade själva julfirande hos min pappa där även min syster och hennes man och min systerdotter och hennes svärmor kom. Vi var med andra ord många. Så nästa gång hoppas jag vi kan ha julen hos oss när vi är alla. Med andra ord jag vill ha ett hus men vi väntar på att det huset han har idag ska bli sålt. Helt fel tid på året med andra ord.

hemsk blixt på systemkameran.
Jag fick ett kort med min älskling innan tomten kom. Jag köpte en klänning från HM det här året. Röd och lång med slits och knyte för snöre i midjan för två hundralappar.
Kärlek
Hugo blev nöjd och glad över sina julklappar han har fortfarande kvar att bygga lego. Kvällen sov vi hos oss i lägenheten.Vi hade pojkarna mellan oss och jag sov som en stock.

Jag fick även jag tre julklappar i år, en jätte fin glasskål, presentkort och pengar.De vuxna hade även hemliga tomten då alla köpte en present för 50 kr, jag köpte 8 glas att skåla in de nya året och jag fick en skärbräda syrran fick en selfiestick av Johan syster, den ville jag ha! :) så jag har beställt en.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar