lördag 30 juni 2012

PSG

Piteå summer games...

jag är inte bra på att vänta och köa är något som kan göra mig grymt stressa och irriterad.. BILKÖ!!!!
alla dessa tursiter som inte vet om det är höger eller vänster.. själv klart är det svårt i ny stad, men när det är 99% tursister i trafiken och köerna är oändliga vill jag helst ta cykeln..

men oturligt nog hade hjärtat feber (40,3) så när jag varit nära att åka till akuten med honom då febern ökade från 38,4 till 39,6 på en timma och seda 40,3 tre kvart senare och alvedonen inte hade någon verkan på honom.. men som tur var så vände det men sova har han gjort men fortfarande feber dagen efter att då sätta honom på cykeln var inte ens en tanke!

Eftersom att jag skulle jobba kväll (halv två på natten) skulle hjärtat vara hos pappan, det tg mig över 20 minuter att köra tid, och väl där så är han inte hemma.. fas i kö på matbutik och jag viste att finns ingen parkering i stan så måste hem och cykla.. så ut på vägen igen och hem (snacka onödigt).

Sedan blev hjärtat ledsen för då har jag uppmntrat honom att han ska leka med pappa under tiden jag jobbar och så ser han att han inte är där, men lugnade sig då jag sa till honom att pappa kommer när vi stannat bilen efter ett tag..

Sedan kom hjärtat hit vid elva, skönt för då tog jag mig upp, men mina fötter behöver nog ett isbad för de är möra efter att ha kutat runt i åtta timmar!
Hoppas de överlever ikväll.. så alla glada kom och ta en öl, vinglas, grillbuffé you name it, så finns jag där...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar