torsdag 10 oktober 2013

Stress och åter stress med en gnutta ångest

Denna stress kommer förmodligen att vara över om ett år.. men just nu visar den sig i ont i magen, ingen djup sömn då jag är konstant trött, målet är nu att sova alla sträckor i färdmedel som jag bara kan två minuter sömn är helt klart bättre än ingen.

Vi har haft en lärare från USA så den veckan han var så var jag i skolan 8:00 heldag på skolan, nattade hjärtat sedan satt man vid datorn igen.. jag glömde bort facebook som jag alltid annars brukar kolla på. Sedan känns det som att det har bara blivit mer hur mycket jag än hinner beta av så är vi inte längre fram... hemskt att säga det MEN jag avskyr verkligen grupparbeten, tar så mycket tid, när ska alla hinna träffas och alla har olika scheman. ja ett till pussel som ska lösas.. Tur man har några energi klimpar så man får sig då ett skratt..

Tal om det blir att fortsätta skriva nu så arbetet blir klart... klarade då tentan så de var juh gotta, hoppas att poängen räcker till max betyget :) bara fortsätta skriva så ökar den möjligheten.. gillar trenden som varit hittils :)

Och ja just ja.. var in och kollade på kurser jag vill läsa... OOOOJ vad jag hittade bra kurser hur ska jag lyckas klämma in dom... hittade 4 st utöver de jag redan har bestämt att jag ska läsa.. oh så klart går 3 av dom under samma lp.. De ska gå men måste fundera lite, har under denna lp träffat en kille som läser två utbildningar samtidigt! dvs en ingenjör utbildning och en till... det är 120 hp på ett år. 
Ja det var de hej från oss 

så här går de ibland då man är trött.. mammas hjärta som aldrig slutar att förvåna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar