tisdag 27 oktober 2015

jag går sönder

Precis så känns det ibland. För två veckor sedan fick jag så ont i magen att jag var tvungen åka hem efter en timmas arbete. Tjurig som jag är så gick jag inte till läkaren trots att det var ett råd jag fick från dag ett. Väl fredag dvs fyra dagar i sängläge och extremt ont åker jag till läkaren. Magkatarr och försöka att inte stressa. Det är inte det lättaste för en som jag som är så extremt stressad det har varit så att jag varit stressad för saker som inte behöver gå fort.. Så idag ska jag försöka ta det lugnt ska äta regelbundet och ganska tätt och äta medicin i en månad (som jag glömt ibland)

det var del ett sedan har jag haft så fruktansvärt ont i en visdomstand som höll mig vaken inatt, lärt mig av förra vändan man ska inte vänta så akuttid till tandläkaren och de blev bättre men har fortfarande jätte ont och kan inte gapa ordentligt, Inväntar nu en remiss för att tanden skall dras ut. Skönt med det skrämmer mig något.

Tänker är de här något sjukt ålderstecken eller vad för det känns uppriktigt sagt som ovan, att jag håller på att gå sönder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar