torsdag 15 oktober 2015

Lycka, Sälen

Jag arbetar på ett ställe där vi anlitar några externa företag för att utföra specifika arbeten. En dag i våras så kom det in en kille som verka trevlig och social och vi började prata. Det dröjde inte länge innan vi sa: vi är ett vi. Så nu har vi utökat våran skara från två till tre. 

Barnen kommer bara bättre och bättre överens. De längtar mest tills vi alla bor under samma tak, men vi håller nu på att sälja hans hus först så vi kan köpa ett tillsammans för innan det vill vi inte säga upp lägenheten ifall det tar ett tag att hitta det rätta huset. 

Måste säga det känns riktigt bra. Nu till det jag ville visa. Vi har varit i Sälen. Så jag har fåt träffa min Svärföräldrar och allihopa. Det blev mycket kortspel, som jag gillar.

Bilen var i varje fall fullbackad med takbox och cyklar på kulan. Barnen hade verkligen jätte roligt. Mest tyckte dom nog det var att bada på Experium. Det var verkligen bra anpassat för barn och föräldrar med barn! önskar att Piteå havsbad skulle ta lite tips.. 


Vi gick upp på toppen, fiskade (efter att ha bråkat om att ta på flytväst med en liten rackare för färgen var tydligen fel) besökt Trollstigen uppe på Hundfjället och då började det regna! 

Huset vi hade i var inte en stuga utan ett super fint hus! 16 bäddar bastu två duschar 4 toaletter tv soffa fullt utrustat kök. Vi trivdes och främst var de roligt att träffa alla.

Bilder följer: 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar