fredag 16 oktober 2015

Hansen resa 2015

I sommar hade jag och min syster bestämt att vi skulle göra något med bara våra barn, så vi skulle å lite kvalitet med oss systrar och barnen som är  kusiner.  Vi bestämde att vi skulle åka till Lycksele och sova där över helgen. Istället för att boka stuga bokade vi hotell och familjepaketet så att det ingick två dagar på Lycksele djurpark. 
Skönt att slippa stressa där då det ändå är uppsatta tider och långt att gå för de små benen, 

Lilla vagnen på parken

Björnungar som inte slutade leka

Min syster och min systerdotter 

Lilleskutt innan man kom in till de små djuren.

Hugo hittade älgen

Vargarna kom fram när vi såg när de matade rovdjuren.


Det man mins från då man var liten

vi satt lugnt och väntade i en timma så de fick springa av benen då det väntade några timmar i bilen
.
Det var en mycket trevlig resa på kvällen när barnen somnat tog vi vuxna oss en bastu i vårt hotellrum. De barnen sa var de bästa var att bada i hotellets utomhuspool.  Jag säger nog att vi fick umgås och bara ha roligt vi tillsammans.  Vi får se var nästa resa bär av.. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar