lördag 28 mars 2015

Nya hjul

Jag har under de senaste tre åren kört en liten Opel Astra som har gått fint utan problem och genom besiktningen. Men nu har jag köpt en ny. Är så nöjd! En Kombi för mig och min kille så nu ryms det tre till passagerare utöver oss, även på sommaren då max antalet var en då :) Krokodilen i bilen kan man lätt säga.
En helt vanlig sommardag för mig och min kille förra året. 
 Den fällt baksäte med strandleksaker kommer vi slippa nu, nu är jag bara mer petig så inte den blir smutsig..
Morgon bus en som vill till stranden
Här hade killen skyndat sig till bilen, det var tydligen han som skulle leka lite. STOR eloge till honom för han spände fast sig först! Ordning och reda är det på han!

Ny bil, ny stil
 Sonen fick även en ny stol med nackstöd så han sitter säkrare. Han var överlycklig att han fick sitta framåt. 

Här är våran nya pärla
Hoppas vi kommer bra överens i många år framåt (bilen & jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar