tisdag 9 juli 2013

Uppdatering

Kl 7:01 vaknade jag och bokstavligen sprang upp.. jag var säker på att jag hade försovit mig och att jag skulle till jobbet.. Som tur är så tittar jag ut och ser det regnar.. blir något fundersam och kommer på att jag är ledig idag, Tisdag och sonen sover gott i sitt rum..  Krymper gott ned i sängen igen och väntar tills jag hör någon ropa på mig.. 

Vi har hunnit mysa ett tag, väskan är snart packad för att fara på lite äventyr med barnen med syrran.. 

Eftersom att det varit lång frånvaro så ska jag göra en snabb uppdatering..


  1. Juridiken är klar.. den kursen som jag varit lite rädd för.. ville verkligen inte kugga och de gjorde jag inte heller, så nu lutar det verkligen åt att läsa mer juridik! Måste innan prata med hon som har hand m det på skolan så blir att boka in ett möte med henne... så snart som möjligt då jag vet att hon har ganska fullt upp, speciellt med alla "nollor" nya studenter som kommer..
  2. Jobbat på Nodo i 4 veckor
  3. Jobbat på YIT som vanligt fast nu har vi bytt namn till Caverion.. Något längre och funderar om man ska försvenska det helt eller säga det på tyska/engelska/franska??  Kollade upp vad det betyder.. På Tyska till svenska betyder det YIT.. samma på andra översättningar..  
  4. Gått ut med min underbara syster.. dock så tycker jag det är jätte tråkigt att gå ut på sommaren på 1906 här i stan... Det trycks in människor så ska man gå någon stans måste man trängas.. mycket knuffande, det gillar jag inte.. Nä SJÖBODAN som jag sakt innan.. annars kan man gå hem..
  5. Stått på loppis, soligt och mycket folk! Blev av med en massa men långt ifrån allt så det som är var i klädväg ska röda korsett få. Förutom att jag ska plocka ur lite mer kläder till Lilla Viktor. 
Det är garanterat mycket mer men jag kommer inte på det exakt nu..  
Trevlig dag på er! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar