onsdag 16 januari 2013

Julhelgen 2012

I kåbban lördagen innan julafton 2012
FAVORIT leksakerna 
Toy story är en stor hit här och den går nästan på repit.. så till jul  införskaffades av "tomten"  Woody och Buzz (från disneystore) talet är på engelska men det spelar ingen roll.. är det han leker med hela tiden..om han leker med något annat så är alltid Buzz brevid... måste erkänna att jag känner att det blev en så lyckad jul som jag hoppats.. Han fick verkligen fina klappar av alla.. 

Juldagen gick vi ut på challenge men nästa år blir det trettondagen... 
Ett har hugo juldagen och 
två fel ålder.. 

PS som ni ser så får jag upp bilder nu.. jag behövde en  annan webbläsare.. så enelt var de sedan har jag en underbar syster också..

Hej från mig. (blir mer nu ska ni se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar