måndag 16 september 2013

Ibland lagar jag mitt mitt i natten..

.. men nöjde 
speciellt då  hjärtat vill ha sushi och är ny hem kommen från "pappa".
Så jag har gjort de ikväll och även en sush lunch låda till mig imorgon att ta med mig.. för imorgon är det en stor dag... jag ska på UTBILDNING för ett av mina nya jobb! 

Så med det sakt tittar jag på klockan och inser at det är nog bäst att göra klat väskan, lägga fram den lilles kläder så stressen minskar imorgon.

Dock bjuder jag på en bild av det som fick följa med mig hem från sista shoppingen från serholt då de har gått i konkurs... 
blev

  • 6 ungs formar
  • 15 ljus
  • assiett (skulle ha köpt fler men fanns bara en rosa kvar vad jag såg, så den får fungera till fika bjudningar)
  • mjölkkanna
  • smörkniv
  • liten fin skål
  • servetter 
  • vinkork
Jag hade kunnat shoppa mer men blir svårt att välja och blir då lite anti.. + se kön växa...

    Sista shoppingen från serholt.. med en tår i ögat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar