tisdag 18 september 2012

År nr2

Nu går jag mitt andra år på Luleå tekniska universitet.
Jag måste säga att jag känner en helt annan harmoni i dagen till ära änn för ett år sedan!
Det sägs att det blir lättare med tiden och det stämmer!
Hoppas att alla som läser förstår att vi måste göra det som gör oss själva lyckliga för
vi kan aldrig fly från oss själva, men vi kan göra något åt situationen.
 
Idag har jag varit på föräldra möte på dagis och så blev jag kontaktansvarig eller något sådant av oss föräldrar..           Tänkte tja jag gillar att få fram min vilja och få som jag vill, men vem gör inte det. men jag erkänner det och detta ger mig betydligt större changser!
Så jag kommer att vara ett monster "försöka ialla fall" m det inte blir fotografering nästa år!
Sedan kan jag alltid önska att andra föräldrar som också vill ta kort uttrycker sin önskan..  även då jag säger men då tar jag ledigt den dagen om det ska vara så jobbigt för er pedagoger.. men vi ser vad som händer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar