fredag 7 november 2014

Ny leksak för bara mig

Jag gillar att ta kort, fina kort och enkelt ska det helst vara. Konstigt nog så har jag aldrig haft en systemkamera.. och detta faktum tyckte jag var jätte jobbigt då sonen är lite. Sedan har jag alltid med mig mobilen så när jag uppgraderade till en bättre mobil så slutade jag att tänka på det..  Men för ett tag sedan bestämde jag mig för att köpa en på mellandagsrean (ja jag vet att det tydligen inte är en är billigare efter jul än innan och mitt i sommaren..) Inse min lycka när jag ser en på en sälj sida på facebook för ett kanon pris. Har redan foton på mitt hjärta taget med denna kamera och oss båda så klart också när han var bara fem månader.:)

Så därför tänker jag bjussa på en selfie denna fredag (taget med min mobil) under tiden jag väntar på att hämta upp min kära syster och hennes man ikväll/inatt någon gång :)
Vintern har anlänt i veckan, Vit som snö, "nästan" svart hår med läppar röda som rosor.
De är vinter de eller en Disney saga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar