onsdag 8 oktober 2014

3X år

Jag sa i ett inlägg (2 andra innan detta) att jag inte skulle ha så mycket tid... för jag skulle skriva min uppsats.. 
och det har jag gjort, och tänker ta detta tillfälle att skryta över mig själv. Godkänd utan någon komplettering som väntade, lycka. (jag satt en dag och bara grät för fick inte till en del i den men till slut gjorde jag det oh det blev PERFEKT!). 

Skrev på hos ett företag så hade jobb från dag 1 på heltid :) Nu har jag valt att läsa en kurs på 50% och ska sedan lp2 läsa mer juridik för de tycker jag behövs och nu när man har hand om personal kan jag tycka det är en bra investering, därför gick jag ned till 75% på jobbet (fast har blivit mer än så).

Känns så rätt val av utbildning för mig, för er som undrar har jag en examen som ekonomikandidat med företagsekonomi med spetsen på marknadsföring. Min uppsats handlade om hur belöningsystem kan påverka crm. 

Ja jag skryter, jag är stolt. Ensamstående mamma som fixade de, när jag tänker tillbaka på det första året kan jag inte fatta hur de gick till.. men de blev så mycket lättare bara hur man ska plugga vad man ska fokusera på allt helt enkelt..


På 30 år dagen

sedan har jag även fyllt jämna talet 30, så jag och en av mina vänner tog flyget och mös i hettan. NU saknar jag värmen min tekopp känns för kall för att nå ner till mina tår.

Mer resor och upplevelser väntar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar